مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-15ورزشي

 آماده باش تمام دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی برای میزبانی از مسابقات والیبال


رییس شورای تامین شهرستان ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه های متولی صورت گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شورای تامین شهرستان ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه های متولی صورت گرفته است.

غلامحسین عماری در گفت وگو باایسنا با اشاره به اهمیت مسائل امنیتی در مسابقات پیش رو اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده تمام هماهنگی های لازم در خصوص موضوعات انتظامی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی صورت گرفته است.

وی افزود:طرح های ترافیکی لازم برای مسیرهای منتهی به سالن های مسابقات به همراه محل اسکان ورزشکاران و هواداران آماده شده تا عبور و مرور در این مناطق به صورت عادی صورت گیرد.

فرماندار ارومیه خاطر نشان کرد: در خصوص مسائل امنیتی و انتظامی مناطق یاد شده هم برای رفاه حال تیم ها و طرفداران تدابیر لازم اتخاذ شده است.

رییس شورای تامین شهرستان ارومیه در خصوص حضور بانوان در سالن های مسابقات، گفت: زیر ساخت های لازم اعم از جایگاه ویژه، ورودی و خروجی های مجزا و سرویس های بهداشتی در سالن ها آماده شده است.

عماری افزود: با توجه به تاکید استاندار و فدراسیون والیبال مجوزهای لازم جهت حضور بانوان در این دوره از مسابقات صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آماده باش تمام دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی برای میزبانی از مسابقات والیبال

 آماده باش تمام دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی برای میزبانی از مسابقات والیبال